Преминаване към съдържанието

Само днес големи отстъпки за цялата колекция 🛍

100% удовлетворение на клиентите 😍

Платете сигурно до вратата си 🔒

📞 Възможност за връзка по имейл и телефон 📧

Безплатна доставка над 7,50 лева 📦

    Гаранция и връщане

    1. КАКЪВ Е ПЕРИОДЪТ НА ВРЪЩАНЕ?

    Можете да върнете продукт от нашия доставчик в рамките на 14 дни от получаването му.

    2. КОЛКО ВРЕМЕ Е НЕОБХОДИМО, ЗА ДА ПОЛУЧА ПАРИТЕ СИ ОБРАТНО?

    Възстановяването на парите (в зависимост от състоянието на продукта) ще бъде извършено по първоначалния начин на плащане, след като сме получили, проверили и потвърдили, че продуктите не са били отваряни. Всички клиенти трябва да се свържат с нас, след като върнат пакета, и да ни предоставят информация за проследяване, за да можем да обработим възстановяването.

    Моля, обърнете внимание: повечето финансови институции разполагат със средно 14 работни дни, за да обработят възстановяванията.

    3. КОЛКО ВРЕМЕ ОТНЕМА ИЗПРАЩАНЕТО НА ПРАТКАТА?

    Изпращаме пратките между 1 и 3 работни дни. Ако не сте получили нищо 3 дни след получаването, изпратете ни съобщение.

    4. ВРЪЗКАТА МИ ЗА ПРОСЛЕДЯВАНЕ НЕ РАБОТИ?

    Не се колебайте да се свържете с нашата служба за обслужване на клиенти на адрес support@nashdom.bg. Нашите агенти с удоволствие ще ви помогнат и ще ви информират.

    5. ТРЯБВА ЛИ ДА ЗАПЛАЩАМ РАЗХОДИТЕ ЗА ДОСТАВКА?

    Да, всички клиенти носят отговорност за собствените си транспортни разходи. Препоръчваме да изпратите връщането си с опция за проследяване, при което не можем да носим отговорност за загубени връщания.

    6. МОГА ЛИ ДА ВЪРНА ПРОДУКТА СИ, БЕЗ ДА СЕ СВЪРЗВАМ С ВАС?

    Трябва да се свържете с нас, преди да изпратите връщането си, тъй като адресът за връщане може да се различава от адреса, от който първоначално е дошла поръчката ви. Продадените продукти не подлежат на връщане.

    7. КАК МОГА ДА СЕ СВЪРЖА С ВАС?

    Можете да се свържете с нас по електронна поща на адрес support@nashdom.bg или като използвате формуляра по-долу. Екипът на Nashdom работи седем дни в седмицата, без прекъсване. Винаги гарантираме отговор в рамките на 24 часа и сме щастливи да ви помогнем!

    8. ПОРЪЧКАТА МИ Е ПОВРЕДЕНА, КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ?

    За най-бързо разрешаване на проблема, включете снимка, на която се вижда повредената част от артикула. Най-добрите снимки са на равна повърхност, на която ясно се вижда повредата на продукта. Ще използваме тази информация, за да ви помогнем с поръчката и да избегнем грешки в бъдеще.

    Обезпечена доставка

    Нашите доставки са свързани с Track & Trace.

    100% удовлетвореност на клиентите

    Ще направим ВСИЧКО, за да се уверим, че сте 100% удовлетворени от покупката си!

    Обезпечено плащане

    100% безопасна и сигурна онлайн поръчка благодарение на SSL-сигурността (плащане с наложен платеж).